Ben de eve bildiğiniz tavanı degil salıncak kurdum . Salıncağı kendimiz yaptık . Şimdi 3. Boydayız . Kundak salıncak gibiydi sıkı . Şimdi bildiğiniz 50 kg şeker çuvalı genişliğinde . Hatta 4 köşeli dikdörtgen kasayı , temiz bir çuvala geçirdi annem . Üzerinde nevresim , içi mi battaniyelerle yükselttik . Göçük degil öyle , omurgası zarar görmesin diye . Yaklaşık 15 gündür asla sallamıyorum. 4. Ay atağı başlamadan sallamayı kestim. Ama halen salıncakta yatıyor .gündüz gece . Su 4. Ay atağı bitsin ahşap beşiğine koyacağım gündüzleri başlayarak . Kolay alışırlar. Önce sallamayı bıraktırın . Ya da yeni bir salıncak beşik yapmanız gerekecek ☺️