Merhaba hanımlar kızım 25 aylık bugün tuvalet eğitiminde 9. Gündeyiz gece çişini tutuyor sıkıntı olmuyor aslında gündüzde uzun süreler tutabiliyor ben ikna edip götürürsem tuvalete yapıyor ama ben bişey demediğim sürece hep altına yapıyor güzellikle ve defalarca anlattım ama bildiği halde uygulamıyor hala anne çiş diye bana haber vermiyor birazda inatçılık ve huysuzlupumuzda var maalesef.. bu kadar sabretmişken pes etmek de istemiyorum lütfen söyleyin sizce bu kadar uzun sürmesi normal mi 😞😞