Elisaliya1 Bebeğim 3 aylık baş parmağını genel de hep içe doğru katlı şekilde tutuyor çok nadir açıyor ben zorla açıyorum bazen bide onda da kapatmak istiyor
MelinayAsel29 Çocuklarımı bebekken yağlardım bebek yağı ile tüm vücudunu. Sizde yağ ile olsanız daha kolaylaşacaktır diye dusunuyorum
Mom52 Bende doktorumuza gittiğim zaman doktorumuz ellerini hep yumruk baş parmağı hep kapalı bu beni tedirgin etti zeytinyağı ile ovun filan dedi beni korkutmuştu ama hiç zeytinyağı ile ovmadım şuan 4 ay 18 günlüğüz geçti. Elleri hep açık. Bence normal