Dün akşam 9 buçukta yatırdım hiç biseyi yoktu gece 12 de uyandı emzirdim tekrar uyudu 1 de bidaha agliyarak uyandı öksürüyor du kuru öksürük hırıltı vardı ve öksürken kalın değişik bı sesle öksürüyordu şimdi uyandı keyfi yerinde hiç hasta gibi değil oyun oynuyor hastaneye gitmem lazim mi 8 aylık gece gideyim diye düşünüyodum ama şimdi iyi görünce kararsız kaldım evde şunu yap şundan ver dediğiniz varmı ıhlamur vericem şimdi ılık ılık içsin diye 🥺🥺