Bende bebelac gold kullanıyorum 4,5 aylıkken geçmiştim aptamilden geçmiştim ahtamili içmiyordu ama bebelac goldü güzel içiyor 10,5 aylığız kübızlık vs yaşamadık kilo alımı fena değil ama öyle aman aman almasını beklemeyin yani en azından benimki minyon bir bebek ama mama her bebekte farklı etki ediyor benimkine aptamilde aldırmamıştı