Esradnmeez1 normalde 5 6 gün kadar sorun sayılmıyor ama benim bebeğim kolikti o yüzden ben fitil vermek zorunda kalmıştım hem gazını hemde kakasını yapıyor mama alıyorsa içine çay kaşığı ucuyla hakiki zeytinyağı damlat demişti doktorum birde sabah gaz damlası öğlen biogaia akşamda gaz damlası şeklinde ilerledik atak saatinde de yarım fitil veriyordum çok ağladığında