yusufmertmom Yaa kafayı yiycem 3 gündür 11de yatıyor sabah 6da uyanıyor 1-1,5 saat oynat diyor uyumuyor. 6 ay 20 günlük 🤦🏻♀️ zaten gece sürekli uyanıyor. Niye böyle yapıyor nasıl aşarım bunu
1Emine yusufmertmom 5+5 iz bayramın ilk gününden beri beşte kalkıyor 😑 karnı aç değil emmiyor, gayet neşeli uykusunu almış bi şekilde uyanıp çığlıklar gülücükler atıyo etrafa gece uykusu 8-9 gibi başlıyor. Bende şaşırdım artık ne yapacağımı
Deletedmom_71 yusufmertmom 1 ay olacak bizimde aynı kurulu alarm gibi 6 yi görünce ayakta bizde şimdi oyun oynuyoruz asilmiyor alışıyorsun bir süre sonra. Ama madem 6 da kalkıyor akşam biraz daha erken yatırabilirsin
Keremsmother yusufmertmom 6 aylık bir bebeği gece 11 de yatırmak çok geç değil mi kendi mi uyumuyor benim bebeğim 5,5 aylık gece uykusuna en geç 8 de yatar ve hep sabah 6 da uyanır çok geç uyusa bile sabah 6 da uyanıyor galiba etraf aydınlandığı için 😂
Gatlis yusufmertmom biz dogdugunden beri öyleyiz nerdeyse erkende yatsa gecte yatsa 6 da gözler açılır :/ oyüzden düzenli sekilde yaz kış 7.30/8 de yatırırım akşam :)) 9 aylık
yusufmertmom Gatlis yok yaa bizimki geç yarar geç kalkardı normalde. Böyle uykuyu bölmezd , neden böler ki
Zlm yusufmertmom biraz daha erken uyutmayi deneyin artık büyük ihtimali saatlerde kalkicak gece uykusunu erkene çekin
yusufmertmom Zlm yatmıyor ki yatsa bile şekerleme sayıyo 20-30 dk sonra uyanıyor 1 saat sonra tekrar uyut diyo
Deletedmom_71 yusufmertmom bizde geri yatıyoruz canim çekebilirsiniz 1 saat de olsa önceye çekmeye çalış
Zlm yusufmertmom yarım saat yarım saat öne alın uyku saati gelene kadar yanında durup uyanmasına izin vermeyin öyle deneyin bide
Meriyyy yusufmertmom bizde de durum aynı 2 aydır sabah 6 da uyanıyoruz 5.buçuk aylığız akşam9da yatıyor biraz geç yatırdım sabah geç kalkar mı diye denedik ama olmuyor
yusufmertmom Meriyyy evet bende denedim olmadı. Eskiden 1.5-2 de yatardı 12de uyanırdı valla daha iyiydi. Şimdide normalde 8 de uyanıyordu. 3 gündür 6 da uyanıp 7-7,5 da geri uyumak istiyo 1 saat oyna diyo
edaer yusufmertmom geç yatması iyi bisey değil bebeklerin büyüme hormonları 20:00-02:00 arasında salgılanır o yüzden 8de yatması en güzeli olacaktır sabah 6da kalkması sonra şekerleme istemesi de kötü birşey değil aynı durum benim oğlumda da var bence alışmalısınız ne güzel her anın tadını çıkarın bir daha bugünlere gelmeyeceğiz