bukaga Kızlar buzlukta 3 ay durur diyorlar ama benim buzlukta bi 80 cc sütüm kalmıs 10 gün geçmiş 3 ayı, versem bişey olur mu ? Sütüm iyice azaldıgı icin her lokması değerli :(
biricikbebegim bukaga kimi yerde oda ısısında 3 gün buzdolabında 3 ay buzlukta 3 yıl geçiyor kimi yerde oda ısısında 4 gün buzdolabında 4 ay buzlukta 4 yıl geçiyor canım. Çıkar erit kokusunda bı değişiklik yoksa verebilirsin. Bende buzluğa atmıştım erittim ama kokusu farklı geldi vermekten vazgeçtim
bukaga biricikbebegim evet bence de bir sorun yok ise verilebilir sanki buzlukta daha uzun süre kalabilir gibi geldi bana da
Seyma--1-- 1 yıla kadar verilebilir diyorlar. Bende verdim. Tadi ve kokusu bozuldugu icin değişmiyor sütün içindeki birseyden dolayiymis o. Benimkinin tadi cok kotuydu doktor ver dedi ( buzlukta 2 ay kalanlar bile kötüydü) yine de sen bilirsin tabi🤷🏻♀️
bukaga Seyma--1-- bence de öyle canım verdim ztn sabahkileri yediklerine katıyoruz tadını da pek anlamıyor faydası vardır muhakkak bence de 1 yıl durabilir gibi sonucta buzluk ürünü teşekkürler
biricikbebegim Pardon düzelteyim yanlış yazmışım sabah uykulu gözümle :) oda ısısında 4 saat buzdolabı gözünde 4 gün buzlukta 4 ay kuralı