Merhaba güzel anneler oğlum 6 aylık, bir aydır yatırdığımızda başını geriye atarak uyuyor ben hangi pozisyona getirirsem getireyim yine aynı şekli alıyor yüzünü bir yere yaslayıp başını geriye atarak uyuyor açıkçası korktum bir şey var mıdır sizce yoksa böyle uyumaktan mı hoşlanıyor