Merhaba hanımlar
Kızım 2 yaşında yolda yürürken asla yürümüyor hep kucak istiyor neden böyle yapıyor anlamıyorum kesinlikle 1 adım atmıyor belim kopuyor bir yere giderken eskiden bu kadar yapmazdı şimdi hiç yürümüyor hiç bir yerde ne avm de ne sokakta sizin çocuklarda böyle yaptı mı ne yapmam lazım