Merhaba 2ay 6 günlük kızım var doğduğundan beri meme+mama şeklinde besleniyor. Son zamanlarda bazen memeyi almak istemiyor ve dakikalarca ağlıyor bazende bir saatten fazla emiyor. Bunu nasıl bir düzene sokabilirim? Hırçınlaştığın hiç bir şekilde memeyi kabul ettiremiyor sakinleşsin diye oda oda gezdiriyorum bu seferde acıkıyor acıktıkça dahada hırçınlaşıyor