Eymen___72 öncelikle Allah yardımcın olsun annelik bu hayattaki en zor şeylerden biri, iyi anne olmak içini dökmek için buraya yazmışsın demek ki biraz rahatlayıp bebeğine sinirlenmek istemiyorsun. Geçenlerde bende çok sinirlenip 5.5 aylık kızıma sesimi yükselttim sanki anlayacakmış gibi o kadar üzüldüm ki sonra bana emanet olan yavrumu korkutmuştum, bir daha yapmıcam diye kendime söz verdim ki evliliğimde bir sıkıntım yok ailem yakınımda kızım çok çok yoran bir bebek değil, senin hayatındaki olumsuzluklara rağmen sabırlı bir anne olduğunu anladım çok güzel bir annesin. Kendini rahatlat belki senin ruh halin bebeğine yansıyordur, doktorum sütünden geçer demişti ruh halin, uyku için tavsiyem akşamları rutin oluştur banyo yaptır ben çok faydasını gördüm benim bebeğimde 12 de uyurdu en geç 9 a çektim. O geçiş dönemi biraz zor oluyor sabretmem gerekiyor. Rahatsız eden biner şey varsa öncelikle o durumu ortadan kaldır burnumu tıkalı odası sıcak mı soğuk mı kiyafetkeri rahatsız mı ediyor bezi mi sıkıyor gibi gibi şeyler, beşiğinde yatıyorsa belki seni istiyordur yanında yatır. Uyku eğitimine gelince ben pek tavsiye etmiyorum anne bebek bağını zedelediğini düşünüyorum ama yine siz bilirsiniz. Baya uzun oldu. Ama yardımcı olmak istedim size. Bebeklerimiz çokkk tatlı ve masumlar elimizden geldiğince çok sevip öpüp koklucaz onları. Mutlu anneler olucaz ki bebeklerimiz de mutlu bireyler olsunlar 🌹❤️