Boncuk_gozlum Artik kafayı yemek üzereyim saat 1den beri uyanık deli gibi hoplayıp zıplıyor aşırı derecede denuykusu var ama gözlerini kapatamiyor. Her nazar degdiginde boyle oluyor. Ne kadar okusamda benim okumamla gecmiyo çıldırıcam ya napicam ben offfff offff
Deletedmom_54 Boncuk_gozlum olmaz mı canım 21 kere besmele Çek ilki euzüyle başlasın gerisi normal inşirah oku bilmiyorsan internetten bak ve Fatiha suresi bebeklere en etkili olan sureymiş benim uykularımda bebeğinin olsun
myangelgirl Boncuk_gozlum uyku için rukye suresini aç YouTube den başına koy salla karnını doyur uyur inşallah etkili Bi dua
My_little_sunshine Boncuk_gozlum Belki nazar değildir.😶 Soyut olmayan bir durum sonuçta nasıl bu kadar eminsiniz nazar olduğuna.
Boncuk_gozlum Deletedmom_54 yok ya olmuyo allahim deliricem telefona bakiyor. Keyfi cok yerinde ama bu kadar uykusuz kalmasi normal değil. Allah günah yazmasin o kadar okuyorum yasinler açıyorum ama geçmiyor ya nasil bişey bu
Boncuk_gozlum myangelgirl dün gece açtım canim onu dinleyince mi bilmiyorum bayada okudum uyudu saat 5te🙈
gibicibicis Boncuk_gozlum nazar olduğunu nereden biliyorsunuz belki sadece uyumak istemiyordur daha çok oynamak istiyordur onun için direniyordur sizin dua okumanızla geçmiyorsa kimin okumasiyla geçecek ki sirkeli suyla yıkayın o zaman 🤷♀️
Boncuk_gozlum gibicibicis bende böyle düşünüyordum önceden ama daha once boyle oldugunda babannesini çağırıyorduk o bi sefer okumasıyla cocuk uyuyordu saniyesinde. Cok sefer bunu yaşadım
Deletedmom_54 Boncuk_gozlum uyudu mu ? Nazarsa sürekli ağlar keyfi yerinde olmaz canım uyku için bişeyler yapmalısın
Yagmuralmila Boncuk_gozlum ya bişey soylucem de kızmayın .. cidden her atak dönemini nazar sanıyor olabilir misiniz .. şu an bir gülme geldi bana .. ama gülmedim merak etmeyin 😊
yusufmertmom Boncuk_gozlum bize nazar değince o gün ağla ağla bi hal oluyor. YouTube da acıyorum o okuyor ben okuyorum 3-4 defa rahatlatıyor
Yagmuralmila Boncuk_gozlum atak dönemi çocukluk dönemi boyunca vardır.. bilinenler belirgin olanlar sayı ile belirtilmiştir .. çocuk dönem dönem hırçınlaşır.. uyku durumları değişir.. biseylerden korkma dönemi başlar.. sonra geçer .. arkasından güvenme duygusu ile baş etmeye çalışır.. v.s devam eder bu atak ergenlik sona erene kadar vardır yani 😊
Divayorgun Boncuk_gozlum ne nazarı yahu gazı vardır atak haftasıdır dişi çıkacaktır ya da huysuzluk yapıyordur. bebeklerin geneli aynı herşeyi nazara bağlamamak lazım
Sfk55 Boncuk_gozlum benim ki doğuştan nazarlı o zaman herseyi birseykere bağlamayın gazı vardır dış çıkaracaktır biryeri agriyordur uyumak istemiyordur neden hemen nazar önce diğer sorunlara odaklanın bence
Ebruli3452 YouTube dan dua açınca rahatlıyor benim oğlum da dün gece sabah 4 e kadar uyumadı dua ile rahatladı