2,5 aylık oğlum gazlı bir bebek oldugu için yüzüstü uyuyunca rahat ediyordu bitek, gündüzleri yüzüstüne alıştı gece de öyle uyumaya çalıştı bu şekilde baya uzun uyuyor ama tabi ki tehlikeli daha çok küçük. Bu gece destek yastıgıyla yan yatırdım asla uyumadı bütün gece ağladı galiba sancısını hissediyor bu şekilde ama yan yatmaya alışmak zorunda şuan ikimizde uykusuzluktan ağlıyoruz napıcamı bilmiyorum fikir verin lütfen 🙏🏻