Babyluna Kızlar mamayı kaynanamlarda unutmuşuz yedek yok bşy yok evleri çok uzak eczane baktk 1 yaş için bulamadık yani bu gece mamamız yok sabah eşim hemen marketten vs bi yerden alıcak 13 aylık kızım napıcam ben bir defs uyanıyır mamaya
dygusalmom97 Babyluna çok küçük değilmiş ayran falan verebilirsiniz veya su zaten gece beslenmesine ihtiyacı yok içiyorsa süt falanda verebilirsiniz
ikicocukluAnne_ Babyluna süte bi tane cici bebe ezip verebilirsiniz ben 1 yaşından sonra hep öyle veriyorum mamayı kendi bıraktı gece kalkıyor bazen o şekilde veriyorum süt yoksa su da oluyor
Gmze1998 Babyluna 7 aylıktan sonra gece beslenmesi gerekmiyor yatmadan önce süt verilin 200 ml yeterli olur cicibebe falan katmayin içini ılık süt sadece ilk baş kabız olmasın diye az suyu katabilirsiniz tam yağlı süt verilseniz daha iyi olur
TheFlora Sütüne çok az miktarda şeker katıp vermeyi deneyebilirsiniz tatlansın diye veya yoğurttun. Yada cicibebeniz varsa normalde önermem ama o şekilde cicibebeyi ezip suyla vermeyi deneyebilirsiniz.
TheFlora Bu arada bebek mamalarının hazır şişe halleri oluyor ben evde ne olur ne olmaz diye hep bulundururum sizinde öyle yapmanızı öneririm acil durumlar için.