Ben lansinohun kompakt tekli elektirikli pompasini kullaniyorum son zamanlarda ozellikle memeyi tam bosaltmadigindan eminim..artik makineyle gelmeyince elimle devam ediyorum fıskiriyo bebegim emmek isterse de likir likir iciyor. Bununla ilgili onerisi olan var mi? Siz hangi cihazi kullaniyorsunuz?