-manisa45deniz Kızlar 1saate bir bebeğimi emziriyorum bazen kendi kalkıyor emziriyorum gazı çıkıyor kakasını günde 3 kere yapıyor ama uyurken rahat uyumuyor ıkınıyor kızarıyor neden böyle yaptığını anlam veremiyorum
Tortilla_ -manisa45deniz Ne kadar gazını çıkarsan da yine gazlidir. Doktorunuzdan gaz damlasi yazmasını isteyin. Alttan üstten gazını güzelce çıkarın. YouTube da gaz masajı videoları var işe yarıyor deneyin
Mrveo1234 -manisa45deniz eyer 4 ay altıysa gazlı bebektir demek farklı gaz ilaçları deniyebilirsiniz bacaklarıyla hareketler karnına saat yönünde gazı çıkarabilirsiniz işe yaramıyosa malesef yapıcak bişey yok 4 ay dayanmanız lazım
TeacherrMom -manisa45deniz gazdan dolayı oluyor 3 ay civarında tamamen geçmişti. Sanki ikinir gibi kıpkırmızı olurdu bebeğim kivranir gibi hareketler yapardı gece boyunca uykuda
Arzuuk62 -manisa45deniz gazından dolayı maflor damla alın tek memnun kaldım damla (doktorumuz önerdi) trendyoldan yorumlara bakabilirisniz 20 günlükken başladım şıan 2 aylık çok rahatlatı damla çok şükür diğerleri hiç bişeye yaramadı