KaganinAnnesi26 2 saat uğraşıp uyuttugum oğlumu koydugunuz saçma sapan Trendyol reklamıyla deli gibi ağlatarak uyandırdığınız için teşekkürler.
Asel2 KaganinAnnesi26 birde her postta reklam koymuşlar allahım . O değilde geçen de live mi ne bi tanışma sitesinin reklamı vardı post açmaya üşendim yani böyle bir platforma ne alaka ne alakaaaa bio live mı neydi reklam da
KaganinAnnesi26 Saudade malesef gerçekten çocuğumun yüreğine indi resmen zaten başta 4 gündür bı gireyim dedim şuna bak silmeme 🤏🏻 kaldı
KaganinAnnesi26 1Dost madem alacak illa ki para kazanması lazım sessiz anlaşma yapsın bu ne böyle bangır bangır bizim aklımız defter mi her seferinde sesi kapatalım açık olduğu aklımıza bile gelmiyor
Nisan4523 KaganinAnnesi26 Kesinlikle katılıyorum. Gün içinde zaten fırsat bulup pek giremiyorum. Akşamları bebeği uyuturken hadi gireyim diyorum. Reklamlar gümbür gümbür maşallah. Youtubeden beyaz gürültüyle uyutuyorum bebeğimi. Arkada da o devam etsin istiyorum ama her seferinde sonuç hüsran 😢
KaganinAnnesi26 Nisan4523 aynen öyle surda uyumadan 2 dakika bakayım dedim o ses benim bile uykumu kaçırdı yerimden sicradim yazık çocuğum daha beter oldu 😔
NehirinAnnesiii Gercekten bıktık reklamlardan ya aynı şey benimde başıma geliyor gece yatymadan bir bakayım diyorum reklam bir çıkıyor bebeğim uyanıyor 😡
KaganinAnnesi26 NehirinAnnesiii daha foruma girmeden ya günlük yazıyı okurken başladı bağırmaya nasıl korktu çocuğum zaten zorla uyutmaya çalışıyorum 2 saattir
Bety Fotoğraf yükleme butonunu koydukları için teşekkür ediyorsun diye girmiştim posta oysa ki 🥲 Google dan girin reklam çıkmıyor
KaganinAnnesi26 Bety bundan sonra oyla yapalım bari bu ne böyle cidden çocuk deli gibi ağladı yazık günah değil mi aldıkları 3 kuruş için
Med Reklamlar yorum yapmış sandım 😂 her yer reklam o derece. Google dan gir cnm öyle hiç reklam çıkmıyor.