Kızlar ilk başta normal diye bekliyordum fakat 6 aylık olduk neredeyse hala daha o siyahlık gitmedi yani akıntı kötü koku vs bir şeyde yok sildim de gitmiyor anlayamadım Dr gittiğimde hep söylemeyi unutuyorum fakat bezini açarken karnını da görüyor bir şey olsa belki söylerdi diye düşünüyorum bilemedim