kızlar geçen post açmıştım uyguna kirpik yapam varmı diye. arkadaşım beni bi yere götürdü ufak bi dükkan herşey iyi hoş kirpik takılırken dedimki alerji yapmaz dimi bak cildim hassas dedim yok bizim ürünler en kalitelisi fasa fiso dedi takıldı iyi hoş ama öyle bi yandıki takarken sabah 12de taktırdım hala yanıyo. demin eşim farketti sol gözkapağım şişmiş tam kirpik dibim napmam gerekiyo gidip çıkarttıramamda misafirim gelcek yarın off elim kolum bağlı çıldırcam