Kbryyy ben yenidoğduğu zaman sağıyordum 40 birimden 40 birinden çıkıyordu. Sonra sağımı bırakmıştım bi ara tekrar sağdım ikisinden 30 cc çıktı. Bebek emdiği zaman daha çok süt geliyormuş. Biberonu bırakınca bende sağmayı bıraktım. 15 aylık şimdi. Geçen sağdım cc daha az çıktı. Sağım zor olduğundan az çıkıyor. Sizin kararınız tabi ki süt gerçekten sağlıklı sağıpta olsa vermenizi tavsiye ederim. Kesmek için çok erken daha. Ben sizin cc ile benm ilk sağdığım zamanları kıyaslamıştım. İlk zamanlar öyle sürekli sağmıyordum. Annem bakacaksa veya ellim bakacaksa günde 1 defa sağıyordum