Akşam 7 de başlıyor gece 2-3 e kadar aralıklı ağlıyor ara ara sakinleyip tekrar devam ediyor 1,5 aylığız bu tam olarak ne oluyor? Gündüz 2 saat yatıyor 2 saat uyanık oluyor akşam 7 ye kadar böyle devam ediyor 7 den gece 2-3 e kadar da yatmıyor nasıl düzelir ya bi akıl verin kızlar