Merhaba kızlar. Bugün 5 günlük olduk . Doktor muanemize gittik . İşitme Testi yapıldı. Sol kulakta sıkıntı yok dedi ama sağ kulakta kir çıktı testi geçemedi . Anne karnında sıvının içinde kalıyorlar olabiliyor hapşırdıkşa atar kiri dediler .bir daha teste çağırdı benim çok kafama takıldı. İkinci de testi geçeriz inşallah . Sizlere sormak istedim böyle durum yaşayan oldumu aranızda ? Şimdiden teşekkür ederim bir önceki postada çok yardımcı oldunuz sütüm geldi şükür Allah razı olsun hepinizden 😍😍