tgbmhr Kızlar bebeğimin böyle bir huyu yoktu son zamanlarda böyle oldu. acaba tam doymuyor mu. 3 4 saat uyuyabileceğini okuyorum heryerde. önceden uyuyan çocuk şmdi uyumaz oldunhrr saat kalkıyor. ne yapmam lazım ek gıdada alıyor. gece tok tutan bişi falan mı yedirmem lazım
elifiii tgbmhr bazı aylarda özellikle yeni ve hızlı şeyler öfrendiklerinde gece emme ihtiyacı daha cok oluyor. lütfen tok tutan mama altında bebeği bayıltıcı muhallebiler yedirmeyin. emzirmek iyidir, evet siz biraz uykusuz yorgun oluyorsunuz ama bebeğe bir zararı yok. ( çok sık uyanmıyorsa gece 2-4 defa kadarsa)
Aysses tgbmhr canım benim bebeğim de öyle .6 ay 20 günlük iki haftadır saat 21-02.00 arası iyi uyuyor sonra sabah yediye kadar defalarca kalkıp duruyor ve emzik de kabul etmiyor eliyle ittiriyor. Çok uykusuz kalıyorum bende. Gece aç kaliyordur belki diye hippin gece kaşık mamasink aldım ama bir fark olmadı
Ahsenimltm tgbmhr benimki sicakta sik kalkıyor ve emmeden uyunuyirdu yattigibl yeri serin tutun biraz daha
ulkununannesi tgbmhr susuyo olabilir emerek bastırmak istiyodur belki. kızım bi gece oyle yapinca ertesi gun su icirip uyuttum. havalar da sicak yazik biz bile dayanamiyoruz
ebbbbbruu Atak döneminde olabilir benimkide yarın 6 olacak son 3 gündür saat başı uyanıyo ne kadar tok olursa olsun uyanıyo yani
tgbmhr ebbbbbruu evet hatta sütümü sağdım 125 cc içirdim yani çocuk onla 2 saat durabilir en azından yok valla 1 saat sonra ağlaya ağlaya kalktı meme için
tgbmhr elifiii mesela 7 8 gibi aksam uykusuna geçmek istiyor ilk uykusu uzun oluypr 3 saat saat 11 gibi emmek icin kalkıyor hiç uyanmıyor daha sonra 2 saat kadar uyuyor sonra sabah 6ya kadar 1-1.5 saat aralıkla emmek istiyor. hele dün 3 saat hiç mememden ayrılmadı memeyi çektim kendini geri memeye yaklaştırdı bend ekıyamadım aldım koynuma yattım öyle
tgbmhr Aysses birgün durduk yere ateşlendi ondna sonra böyle olmaya başladı kendiside uyuyordu. şmdi ya beni salla ya memede uyuyum istiyor. geçici bir durum mu bilemiyorum uyku eğitimi versem acaba bir zarar verir miyim diye korkuyorum
Birhanim 6 ay olucaz bizde iki aydır bu şekilde geceleri saat başı uyanmalar gözü kapalı ağlamalar falan atak döneminden midir dişten midir bilmiyorum. Birde ben son zamanlarda yanıma yatırıp emzirip o şekil uyutmaya başlamıştım acaba o yüzden mi de diye düşünmeye başladım
smyctn Bizde 6 aylığız bazı günler aynı sorunu yaşıyorum doyduğuna çok eminim fakat yanında yattığım zaman sorun yok görüp uyumaya devam ediyo yatağına bıraktığımda uyanıyo bizimkide çok zor ama bi şekilde büyütcez inşallah sağlıkla
Duygugul Cnm benımkıde aynı 6 aya kadar güzel uyuyan cocuk 6 aya girdık bırsey oldu gece 2 den sonra sürekli uyanıyor emmek ıstıyor basende susuyor ama su verınce uyuyor
Deryaak Aynı şeyi yaşıyorum 7.5 aylık oldu hala düzelmedi, gece sık kalkıyor 3-4 kere. 1 kere kalkıyordu 6. Aya kadar :( nolduğunu asla anlamadım, tüm düzeni değişti.