Tazeanne3535 4 yaşında ve 2 aylık kızım var. 4 yaşında olan kızım yarın kulak ve geniz eti ameliyatı olcak 2 aylık kızımi mecburi akrabamıza bırakıcam. Süt sagip vericem. Ama içimde korku var biberona alışıp kızım beni emmek istemezse bidaha diye gitmesem de olmaz diğer kızımın bana ihtiyacı var. Hastane kabul etmiyor 13 yaş altı çocuk. Belki cok saçma ama kızım beni unuturmu biberona alışır mi nolur akıl verin 🥺🥺🥺🥺
Maybeoneday Tazeanne3535 kaşık biberon temin ederseniz onunla besler kaşık biberonda meme reddi olmuyor
Arya- Tazeanne3535 oyy canım benim ya cok üzüldüm bebiş daha cok küçük seni unutmaz merak etme ama biberonla versin de babası kalsın hastanede hiç kimse yoj öu
Tazeanne3535 Arya- ben oradan hayatta durmaz kızım hastaneden kapıdan içeri girmez aylardır hastanede artık korkuyor 😔
Maybeoneday Tazeanne3535 ya o kadarını bilemedim Allah yardımcın olsun kızına da cabucak gecmiş olur insallah 🙏
Arya- Tazeanne3535 nasıl yapacan ya tamam o zaman sen kal ama babası da mecbur çocuğu getirir götürür cok uzak değilse hastane arada getirsin emzir dicem ama imkan olda sen de bunu düşünürdün eminim ne biliyim ya Allah yardımcın olsun ama olmadı bebegi yanına alsan
Tazeanne3535 yusufmertmom inşaallah o kadar çok kafama taktım ki kızımın hastane işlerinden kucugumu ihmal ediyomusum gibi hissediyorum bide emmese iyice üzülürüm
Tazeanne3535 Arya- görüştüm hastane ile kabul etmiyorlar 12 yaş altı yasak dediler 🥺 gidip gelmeyi de düşündüm ama yakın değil hava da çok sıcak arabada da bekleyemezler 😔
Elisaninannesi35 Kızım 2 ay 15 günlüktü işe geri döndüğümde, kızım beni emdiği için biborunu kabullenmesi 2 haftamizi almıştı. O yüzden ameliyat gününe kadar keşke bir deneme yapsaydıniz. Sizi unutmaz , emmeyi de unutmaz , ama biborun kabullenmeye bilir…
Tazeanne3535 Elisaninannesi35 çok haklısınız ama hiç deneme fırsatım olmadi hep hastanelerdeydik 3 muz 😔
Kirpigiller Tazeanne3535 doğduğu günden 3 aya kadar günde 2 defa biberon verdim memeyi bırakmadı ama Birkan da var beebktsn bebeğe değişir kaşık biberonlar var ve ya şırınga ile beslenebilir risk almak istemiyorsanız
Elisaninannesi35 Tazeanne3535 kime birakicaksiniz o kişi deneyebilir , çünkü daha önce bırakmadiysaniz bı anda sasirabilir , ama tabi gene içinizi ferah tutun inşallah korktugunuz gibi olmaz ☺️
Feyza150710 Canım benim de büyük kızım ameliyat oldu bebişimiz 4 aylıktı ben hastahaneye odaya yanıma aldım çok ta rahat ettik zorlanmamıştık daha önce biberon ile içirdin mi hiç benim bebeğim biberonu almıyordu mesela ondan bırakamamıştım. Çok geçmiş olsun şimdiden