Merhabalar. 9 aylık oğlum var 3400 doğdu şuan 8.200 gr. 6 aylık aşısında 7.5 kilo gelmıs sağlık ocağında kilosu biraz az geldi isterseniz çocuk doktoruna gidebilirsiniz içiniz rahat etsin dedi.doğdupundan beri az alan bi bebek zaten ama bu aralar hiç almıyor. Bu arada mamayla beslenmesine rağmen böyle. En yarayan mama aptamil oldu onunla devam ediyorum. Mamada içtiği için artık ek gıdada herşeyi vermeye başladım. Öylede iştahlı ki ne versem yer. Ona özel çorba yaparım sofradakilerdende ister ağlar. Ama neden almıyor anlamıyorum 🤷♀️