Eliflina144 benim bebeğim 33aylik kilosu 18.5 çıktı kilosu öyle hamur işi tüketen bir bebekte değil ama ideal kilodan dört kilo fazla demişti. Gece süt içerdi ama 3 ay önce falan bıraktık o alışkanlığı. Diyetisyene yönlendirdi doktor bizi gece sütünü kesinlikle kesmelisin fazla süt boş kilo yapar günde bir bardağı kesmeyecek şekilde verebilirsin demişti hamur işi abur cubur princ pilavı bunları minimum seviyeye indir dedi üstünde durmazsan 10 11 yaşlarında diyabete yakalanabilir demişti. Sizde dikkat edin kilosuna en azından gidin bir bilgi alın daha iyi oluyor