2.5 yaşında oğlum var
Dün gece sanki boğazı agrimisti hissetim çünkü yutkunmasindan.
Bugün iyidi sabah birşeyi yok 10gibi akşam birden bire ateşi yükselmeye başladı eve geldim hemen annemdeydim. Ateşi ölçtum alın 37.8
Koltuk vücut 38.3 ılık bir duş aldırdım ilaç verdim acıktım dedi süt verdim kustu evde de tek aferin var onu verdim şuanda uyudu tek zibinla yatırdım napayım ben başka usttu mu salgın mi var. Çok korkuyorum ya asla alışamiyorum ateşe hep bir panik oluyorum bu gece nasıl uycam ya uyku da ateslenirse duymam farkında olmassam