Oaoa benim kızıma 3 tane bacağından 1 tanede ağız yoluyla verdiler. Haliyle yaparken ağlıyorlar ama bi tavsiyem var yoğurt ve unu karıştırıp gittik biz yanımızda annem aşı olduktan hemen sonra aşı yerine sürdü acısını hemen aldı ve hiç sıkıntı yaşamadık 2 saat sonra emeklemeye başladı.