Ben de spiral anestezi ile sezaryen oldum, spinali de doğumu da hissetmedim. Çekiştirmeleri bile hissetmedim aklım bebeğimdeydi. Tansiyon yüksekliğinden acil oldum ben son kontrolümmüş. Hatta bebeğim doğar doğmaz daha muayenesi yapılırken tansiyonum normale döndü. Ben de dikiş atılırken uyuyakaldım.. gözümü açtığımda odaya girmek üzereydim. Genel anesteziden ayılıyorum gibi oldu