Öncelikle çok geçmis olsun Allah şifalar versin 💐
Bizde birebir aynı durumları yasadik.Bebegim 6. Aydan 12. Aya kadar cekti bu sorunu.. 5-6 günde bir lavmanla yaptiriyorduk tas gibi yapiyordu aglamaktan morariyordu artik yavrum 😢 2 ayri doktora gittik cozum bulamadilar kan almaktan delik desik oldu cocugum. Debridat diye bir surup verdiler ise yaramadi.. Bende kendi arastirmalarim sonucu bu isi cozdum.. Oncelikle bebeginiz anne sutu aliyorsa sizde yediklerinize mutlaka dikkat edin.. Pirinc patates sut urunleri vs tuketmeyin farki goreceksiniz. Sizin tukettikleriniz de onu dogrudan etkiliyor.. Sonra ben sabahlari kahvalti niyetine yulaf lapasi yapiyordum.. 2 yemek kasigi yulaf, 1 yemek kasigi dolusu dut kurusu,1 yemek kasigi dolusu kuru uzum, 2 adet kayisi,1 adet incir.. Birkac gun sonra farki goreceksiniz artik 2-3 gunde ve lavmansiz yine zorlanarak kendisi yapiyordu.. Son olarak cok arastirdim ve probiyotik kullanmaya basladim. NBL Drop bebekler icin olan.. 1 hafta icinde fayda gosterdi ve bebegim artik günlük yapmaya basladi..iyice duzene girene kadar 2 sise kullandik.. Suan 14 aylik ve masallah diyeyim bir anda kesildi bunlari uygulayinca.. Kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum insallah sizde faydasini gorursunuz 💕 Birde herkes yaşına girince duzelir diyordu onun da etkisi var mi bilmiyorum ama gercekten de duzeldi vucutlari ek gidaya alisiyor sanirim..