Bende anlatayım şu an 5ay9günlügüz yeni aştık iki haftadır emmeye başladı kızım kırkı çıktığından beri meme reddi yaşadık ben hep emzikten dolayı olduğunu sanıyordum çünkü emziği emiyor beni emmiyordu hatta memeyi görünce ağlıyor kendini geri atıyordu bir hafta hastanede yattı bronsitten o ara biberonla beslediler oda tuz biber oldu sadece uyku arasında ve gece emiyordu burda bir sürü öneri sundu kızlar hepsini denedim duşta ten teması olsun diye emzirdim ayakta emzirdim plates topunda emzirdim artık son zamanlarda 6saat filan aç kalıyordu ve kilosu düşmeye başlamıştı doktor böyle giderse mama başlarız dedi bende emzirme danışmanı ile görüştüm oda sürekli tekif etme ısrar etme emzirmek için dedi ama iki saatte bir sağ kaşık biberon ile ver dedi hem sütun azalmaz hemde bebek aç kalmaz dedi dediklerini yaptım