Canimkizim yok şimdi püre olarak vermiyorum haşlayıp veriyorum kendi ezerek yiyor. Corbalarida biraz kivamli yapıyorum. Kaşığı kendi ağzına götürmesine müsaade ediyorum.
Eğer sevmiyosa oyuncaklarinin arasna kaşık ta koymanizi tavsiye ederm. Çünkü kaşıkla oynaynca daha cabuk alışıyormuș oyle duymustum yani. Belki bi işe yarar.
Bide yaninda dur boğazına kacmaz insallah. Meyve sebze emzigi varya ona meyve veya sebze koyarak baslayabilirsin belki. Ondan sonra böyle puturlu ve kendi yemeye basladi kızım