Asil3434 Her çocuğun gelişimi farklıdır.inanin her duyduğunu,kavradığıni şuan tek tek hafızasına atıyor ve birden dökülecek ağzından ..Artık eskisi kadar konuşmanın erken yaşta olmamasının nedeni de çok fazla uyaran var telaş edilecek bir dönem değil bence izlemede kalın.