Sultan_nisa33 biogia da çok etkili doktorunuza danışıp ikisini kullanabilirsiniz ayrıca bebeğinizin karnına masaj yapın avuç içiyle saat yönünde ufalayın çok bastırmadan ayaklarını karnina doğru bastırıp geri çekin ve mutlaka emziriyorsanız yada mama veriyorsanız gazını çıkartın 20 dakikadan sonra bağırsaklara iniyor.Biz çok çektik gazdan şuan 7 aylık ara ara yokluyor ama buna şükür.