Zeyha Oğlum öksürüğü yani balgamı galiba çıkartamıyor yani öksürse rahatlayacak gibi ama öksürüvermiyo yutkunarak bastırıyor bu sefer hırıltı kalıyor boğazında ne yapmalıyım
Atlasss Zeyha ben eczaneden balgam atıcı sekrol şurup alıp icirmistim hafifletmisti enazinda balgam inceltiyordu sabah akşam yarım ölçek kadar veriyordum
ftmakblci Zeyha aferin plus verdi Dr bizde de aynısı vardı. Yarım yarım verdim günde 3 kere. Geçti hemen 8 buçuk aylık.
Zeyha Nursel-61 prospsn içirdim öğlen ve akşam zaten halsizdi inşaallah kötü hasta olmazlar ama her hastalık gece daha çok çoğalıyor Sinemisssss
Sinemisssss Kızım da aynı cevizin içindeki zar kısmını kaynatıp vereceğim cok araştırdım etkili diyorlar
devrialemsah Valla çözüm yok bazen çok ağlarken kusar ya da öksürür o zamn kurtuluyoz bide burnunun ucuna biraz viks ve soğanı bazen bölüp odada uyuyoruz broşkarı nefesi açıyor her şeyi deniyox alerjik biraz bizimki
anakzusu Tosbiginannesiii 6 ay önce prospan şurup kullandık şişe.yarim kaldı şimdi de kullanılır mı acaba bilginiz varmı
devrialemsah Zeyha evet dörde bölüp kabuklu odaya koyuyorum netten araştırıp buldum ve iyi geldi genelde sıkılınca yapıyorum
flowermom Zeyha canım benimde kızım 15 aylık 15 gun felan sürdü hırıltı durumu balgamı atamadıgı için, ilaç doğal yöntemler hiç biri kesmedi.en son 1 çay kaşığı kadar bala çok az zencefıl karıştırıp yedirdim 2 gune geçti Allaha sukur
Ankakusu35 Zeyha zaditen iyi geliyor mu acaba benimde kızımın üç haftadır burnu tıkalı gece horluyor geçen gece balgam çıkarmaya çalışırken kustu doktora götürmüştüm burun damlası ve calpol verdi ama fayda görmedim evde zaditen var da sormak istedim