Annebaliii21 ben 8 ay paxera kullandım ama.ozaman bekardim ben çok güzel iyilestim sadece ilaca bağlı kalmadım.ugur koşarın kitaplarını okudum özellikle Allah de ötesini bırak kitabından bir başladım tüm seri cooook iyi geldi bana kendimle mücadele ettim şimdi şükürler bin kere eskisinden daha iyiyim yani şimdiki ben eski beni alır karsiina Oğut verir destek olur 😄