Hakcjrks Geçmiyor valla ben bu kış dermapeni gittim Özel hastaneye 5 seans bi nebze hafifledi yazın güneşe çıkma sürekli güneş kremi kullan seneye yine gidecem çünkü yazın daha çok belirginleşiyor ve tam alnım da çok rahatsız edici