Merhaba hanımlar. İki bebeğim var biri 33 aylik küçüğü 18 ayıni doldurdu sorum şu ki küçük kızımın tek bir kelimesi bile yok bu aralar çok kafama takmaya başladım büyük kızım erken konuştu tabiki her bebek bir olmaz ama hiç bir kelime bile söylememesi canımı sıkıyor. 9 aylikti yürüdü fiziksel hiç bir sorunu yok aablasiyla oyun oynar dans eder söylediklerimizi anlar hadi çorabını çıkart diyince çıkartır en basiti marketemi gitsek diyince kapıya koşar bekler ama kelime olarak tek dediği şey me yani meme onu bile tam demiyor eşim geç konuscak demekki diyor belki öyle gerçekten ama su bile dedirtemiyorum ona mesela üzülüyorum vala bebeği böyle olan varmı acaba