Yagmurssss1 ben şöyle bir düşüncede idim her zaman rızkı veren Allah.. Hani bir söz vardır ya sayınca tartınca bereketi kaçar diye.. O yüzden hiç sağıpta tartıpta gramajına bakmadım sütümün.. Orası bana bir hazine gibi geliyor o hazineninde kaynağı ben değilim Cenabı Hak.. Rızkı veren O.. Emdi süt bitti, süt gelmiyor bunları ben hiç bir zaman düşünmedim ki lohusa iken karşımda insanlar '‘ Ayyy senin 1 ay sonra sütün biter bu gidişle bu çocuk doymaz’' vs vs demelerine rağmen.. 4 aylıktık alerjisi çıktı ve 5 ay boyunca gerçekten aç gezmeme rağmen.. Süt ve süt ürünleri kuruyemişler dana eti baharatlar her şey yasaktı düşünün.. Sütün kalitesi vs etkileyecek her şey yasaktı bana… O yüzden her zaman olumlu düşünün rızkı veren Rabbim evladımı rızıksız bırakmaz.. Yani öyle bir musluk ki orası kaynağı bende değil bu muhteşem bir düşünce bence…
Diğeri ise ben son emzirdiğim göğüsteki son sütü verip daha sonra yeni göğse geçtim bir ara diye hatırlıyorum..
Bizim kız 22 aylık öyle aman aman sütüm kalmadı ama Cenabı Hak Rızkını vermeye devam ediyor.. Süt olsun yada olmasın sabaha kadar emmek istediği dönemler oluyor ben Ay süt bitti deyip mama vermeye geçmedim yani böyle bir durum aklıma bile gelmedi açıkcası..
Bir de bebekler hep açken emmek istemez huzursuz olur emmek ister güven ister emmek ister yani her sebepte orda olmak ister anne göğsü çocuklar için pedagojik olarak muhteşem bir güven kaynağıdır.. Olaya sadece açlık olarak bakmayın derim 😊 zaten ilk 3 ay dünyaya adaptasyon süreci olduğu için sürekli memede kalmak istemeleri çok çok normal.. Rabbim yardımcınız olsun annelik çok güzel çok muhteşem bir duygu ❤️💕🤲