AselHafsa55 benimde her emzirmede öyle oluyor. Bebeğim emmeye başlayınca biraz sonra göğüslerime süt doluyor anlıyorum ben. Birden fazla ve tazyikli geldiği için oğlumun boğazına kaçıyor maalesef hemen dikliyorum ve sırtına vuruyorum iki kaşının arasını yukarı doğru övüyorum bir kaç kez ve rahatlıyor. Ben alıştım artık sütün geleceğini anlayınca göğsümün ucunu parmaklarımla makaslıyorum ki boğazına kaçmasın öyle yapınca oğlumda ağzından çıkarıyor memeyi ve nefes alıyor sonra tekrar veriyorum göğsümü.