Momsmom Bi anda burnu akmaya basladi ve malum gece oldu simdi de tıkaliliktan uyuyamiyor uykuya dalamiyor. Onerilerinz var mi ? Serum fizyolojik, Sterimar, Sogan karanfil onerileri disinda onerisi olan ????
Cokteyzeyenianne Momsmom serum fizyolojik yapıp burununu çekiyordum baya rahatlıyor o zaman. 2,5 aylık grip olmuştu baya zor nefes alıyordu. Gece uykusunda serum fiz. Yapıp burnunu çekiyordum Düşünün
Cokteyzeyenianne Momsmom bir de tabii odaya ıslak bir havlu koyun. Bu arada doktor grip olduğu için illiadin burun fısfısı vermişti sabah akşam
momlife1 Momsmom benim bebeğim de malesef grip sanirim. Vicks kaynatiyorum buharini çektiriyorum. Hastanede verilen havalar gibi aynı. Bir nebze rahatlatiyor
Cokteyzeyenianne Momsmom alerjik olabilir mi? Hava tam bahar polenler vs. Belki hava vermek gerekebilir
Momsmom Cokteyzeyenianne ben astim hastasyim zten babada alerjik muhtmelen oda alerjik vucudu kabardi