Kızlar bir buçuk senenin sonunda paxerayı doktor kontrolünde bıraktım. Fakat iştahım çok azaldı sabah hiç bir şey yiyesim gelmiyor. Akşam yemeğinde de tabağın yarısına gelince midem bulanıyor bırakıyorum. Bunlar bıraktığım için yoksunluk belirtisi mi? Zamanla düzelecek mi iştahım🤦🏼♀️