Zynblkm14 İyi akşamlar anneler kızım 2 yaş 7 aylık ilk zamanlar normal geliyor du el tırnakları düzenli uzuyor ama ayak tırnakları kagıt gibi ve uzamıyor basına gelen var mı doktora götürmeyi düşünüyorum
Deletedmom0099 Zynblkm14 kızım 2 yaşında; el tırnaklarını 10 günde bir, ayak tırnaklarını 3 ayda bir kesiyorum baya geç uzuyor ve dediğiniz gibi kağıt gibi
Zynblkm14 Deletedmom0099 bizimki hiç uzamıyor desem yeri 3 ayı geçmiştir bi cm bile uzamadı. Çocuğumun ayakta tırnağını kestiğim sayılı sanırım normal geliyordu ilk zamanlar
Deletedmom0099 Zynblkm14 bence suyla çok temas etmediği için normaldir. aklıma hiç sıkıntı olabileceği gelmedi açıkcası