Bugün sabah oğlum 1 yaş aşısı oldu şimdiye kadar iyiydi huysuzluk ve uykusuzluk dışında yeni yeni ateşi çıkmaya başladı 37 falan oldu bende calpol verdim şimdi yatırdım ama hala uyumadı yatakta öyle dönüyor kendi kendine zaten ben uyuturken gündüz uykusunda ara ara gece uykusunda hiç sallamadan müdahale etmeden kendi kendine oraya buraya dönüyor sonra uyuyor sorum şu olacak üzerini örtsem mi ince bir şeyle yoksa üstü açık mi uyusa diye düşündüm örtsem ateşi belki yükselirse açsam şimdi uykusunda sıçrarsa üstü açık diye kararsız kaldım siz nasi uyutuyorsunuz ateşli iken bu arada üstünde tişört altında sort var yoksa cikarsam da zibinla mi dursa gecede soğuk oluyor ya burda da yağmur yağıyor bu seferde ateşi var diye iyice de hasta etmek istemiyorum ne yapım ben şimdi