alchn
Aslında birlikte olduğumuz gece hissetmiştim🙈
Ben sanırım bu gece hamile kaldım dedim eşime. Yatıp uyudum, rüyamda hamile olduğumu, doğum yaptığımı, bir oğlum olduğunu gördüm.
Uyandığımda “artık tamam, ben hamileyim kesin!'” Dedim.
Hamile gibi davrandım, ani hareketlerden, ağır işlerden kaçındım. Sonra baktım adetim gecikti. Hiç şaşırmadım. Üstelik hiçbir belirtim olmadı. Bi test yaptım çift çizgiyi görünce “tamam oğlum geliyor” dedim.
Şimdi oğlum içerde mışıl mışıl uyuyor.
Hadi gidip yanına sokulayım. İyi geceler🌸😇