1minik Merhaba hamilelik ve doğumdan sonra dün gece ilk defa 00:00 da majezik ictim gece 5 te ve öğlen sütü sağıp döktüm.. şimdi yine sagdım bunu dokmelimiyim yoksa bebeğim içse zararı olur mu?