Mihraalina Bebeğim 11 aylık çok sık olmasada eledikçe bir kaç tane elime geliyo ve bu beni çok tedirgin ediyo sizlerdede oluyormu doktora götürmelimiyim acaba
arjeniko Mihraalina benimde bebeğim 11 aylık onunda saçı dökülüyor anlattığınız gibi bende çok tedirgin oldum iki farklı doktora götürdük kan tahlili verdik birşey çıkmadı doktorlarda normal dedi
_tugce1608_ Mihraalina Canım biz şuan 9 ayligiz daha çok dökülüyordu daha önce şimdide tabi biraz var. O yüzden doktorumuza sordugumuzda 1 yaşına kadar dökülecek bu normal bir durum demisti