ilay03c 3 ay 20 günlük kızımin çok gazı olduğu için doktor golden goat önerdi..siz ne diyorsunuz arkadaslar
Semra0716 ilay03c Bende 1 buçuk yaşına kadar Goldengoat mama kullandım oğluma hiç gaz şikayeti yaşamadım çok memnun kaldım.