Bsrln Merhaba bebeğim mama ile besleniyor 6 aylık olmasına az kaldı 6 aylık olınca mı 2 numara mamaya geçmem gerekiyor yoksa 6 ay bitip 7 olunca mı aklımı karıştıran çok oldu 6 aylık olunca 2 numaraya geçmem gerekmiyor mu
bebetom08 Bsrln bende öyle biliyorum 6 aylık olunca 2 numara..bizd2 5 ay 15 günlüğüz 1 haftalık mamamız kaldı sonra 2 numara alıcaz